FRNL

Home arrow Algemeen arrow Contact arrow Heb je opmerkingen of klachten?
PDF Afdrukken

Heb je opmerkingen of klachten?

Het IV-NIOOO hecht zeer veel belang aan de kwaliteit van zijn dienstverlening. Mocht je hierover toch opmerkingen of klachten hebben, dan kan je deze melden aan de klachtenbeheerder bij het IV-NIOOO. De klachtenbeheerder behandelt je klacht met de grootste zorg en stelt een passende oplossing voor. Hij stelt ook alles in het werk om gelijkaardige klachten in de toekomst te voorkomen en de werking van het IV-NIOOO.

Deze klachtenprocedure vervangt de wettelijk bepaalde beroepsprocedures niet.


Hoe een klacht indienen?

  • Aan het onthaal (Regentlaan 45-46, 1000 Brussel)
  • Klachtenformulier eveneens telefonisch te bekomen (02/227.63.00)
  • Per brief (IV-NIOOO, Klachtenbeheerder, Regentlaan 45-46, 1000 Brussel)

Het spreekt voor zich dat je je klacht kunt motiveren en je persoonlijk belang kunt aantonen. Voor een goede afwerking van de klacht is het steeds nodig je naam en adres te vermelden, en bij voorkeur ook je e-mailadres.

Klachten die geen betrekking hebben op de dienstverlening van de IV-NIOOO worden niet behandeld, doch in de mate van het mogelijke doorverwezen.

U ontvangt steeds een ontvangstbevestiging. Binnen de 30 kalenderdagen ontvangt u een gemotiveerd antwoord.

Nog niet tevreden?

Indien de eerstelijnsklachtenbehandeling u geen voldoening schenkt, kan u zich wenden tot de Federale Ombudsman, Hertogsstraat 43, 1000 Brussel ( Dit e-mailadres is beschermd door spambots, u heeft Javascript nodig om dit onderdeel te kunnen bekijken ).

 
Design by BYTES AND COM